یک خانواده صهیونیست از ارتش رژیم صهیونیستی به خاطر کشتار اکثر اعضایش توسط ارتش رژیم صهیونیستی در روز ۷ اکتبر از آن شکایت کرد.

رسانه صهیونیست: تمام اعضای یک خانواده یهودی در ۷ اکتبر به دست ارتش اسرائیل کشته شدند

شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی در گزارشی اعلام کرد، یک خانواده یهودی رسما ارتش اسرائیل را به قتل عام اکثر افراد خانواد در جریان عملیات ۷ اکتبر (طوفان الاقصی) متهم کرد و خواستار انجام تحقیقات مستقلی در رابطه با صدور دستور العمل از سوی ارتش برای قتل عام حاضرین در کیبوتس بئیری واقع در شمال غرب نقب که در مرزهای شرقی نوار غزه واقع است شد.

در ادامه گزارش رسانه عبری زبان آمده است، این کشتار مربوط به خانواده باسی کوهن است که روز ۷ اکتبر توسط یک تانک اسرائیل به بهانه حضور اعضای حماس در داخل آن مورد هدف قرار گرفته و ۱۵ عضو خانواده اسرائیلی موجود در آن کشته شدند.

باقی مانده اعضای این خانواده در نامه‌ای که برای هرتسی هالوی رئیس ستاد ارتش ارسال کردند از وی خواستند تا در رابطه با چند و چون و چرایی شلیک گلوله تانک که منجر به کشته شدن ۱۵ عضو خانواده آنها شد، تحقیقاتی انجام شود.

به گفته شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی، ارتش اسرائیل هم این مسئله را رد نکرده و به آنها قول داده است در زمان مناسب تحقیقات مفصل و دقیقی را در این رابطه انجام خواهد داد.

این رسانه تاکید کرد، تحقیقاتش را بعد از یافتن یکی از نجات یافتگان این حادثه توانست تحقیقات گسترده‌ای را در این زمینه انجام داده و به این نتایج برسد، در حالی که اعضای خانواده خود نیز ابتدا اطلاع نداشتند که نزدیکانش کشته شده آنها به دست ارتش اسرائیل از پای در آمده‌اند.

تنها نجات یافته این حمله به این شبکه تلویزیونی خبر داد، لحظاتی قبل از وقوع حادثه کودکان در منزل درخواست کمک می‌کردند، اما ناگهان گلوله تانک به خانه اصابت کرده و همه ساکت شدند، این صحنه را هرگز فراموش نمی‌کنم.

گفتنی است این چندمین افشاگری رسانه‌های عبری زبان در رابطه با کشتار صهیونیست ها در روز ۷ اکتبر به دست ارتش صهیونیستی محسوب می‌شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.